Єдина з єдиного вікна

Начальник центру Надання адмінпослуг (ЦНАП, або єдине вікно) Магдалинівської РДА Вікторія Гнатюк – молодий держслужбовець із 11-річним стажем – вже не уявляє себе без цієї роботи

Народилася в Магдалинівці. Батьки – вчителі, а їхня старша донька з дитинства мріяла про небо, літати у красивій формі стюардеси. Але після закінчення дев’ятого класу обставини «приземлили» красуню Віку на грішну землю, а точніше – в туристичне відділення Дніпропетровського транспортно-економічного технікуму.

Вийшла заміж за студента Полтавського університету споживчої кооперації, який умовив молоду дружину вступити туди ж. З дипломом магістра в галузі менеджменту організацій повернулася до рідної Магдалинівки, де успішно пройшла конкурс на вакантне місце фахівця центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді. Два роки починаючий держслужбовець допомагала сім’ям, які потрапили у скрутні життєві обставини. Після декретної відпустки перейшла в апарат РДА в якості спеціаліста зі звернення громадян.

– А як опинилися в центрі надання адміністративних послуг, як «зазирнули» в єдине вікно?

– В кінці 2014 року, тільки-но в адміністрації почали готуватися до відкриття ЦНАП, сама запропонувала керівнику апарату РДА Володимиру Михайловичу Горенку свою кандидатуру. Той порив був аж ніяк не пошуком тепленького містечка – адже тоді практично ніхто в районі не знав, що має являти собою це єдине вікно, тим більш, які особливості його роботи.

Виходить, Ви стояли біля витоків ЦНАПу. Пам’ятаєте, як усе починалося?

– Страшно уявити таке, що перший місяць після відкриття ЦНАП ми зовсім нічого на роботі не робили – ніхто не приходив, жодної людини в єдиному вікні не показувалося. Довелося давати в районній газеті оголошення. А коли в один момент ряд організацій перестав приймати народ і переспрямував їх до нас – почалися веселенькі деньки. В день кількість відвідувачів перевалювала за сотню. Доводилося працювати по 12 і більше годин, для видачі вже готових документів частенько виходили й по суботах.

Розкажіть про особливості роботи центру та найпоширеніші послуги.

– Через центр надається 50 адмінпослуг. Одна з цілей його створення – запобігання та усунення проявів корупції між усіма прожилками надання цих адмінпослуг, із чітко прописаним переліком необхідних документів для кожної.

До найпоширеніших послуг відносяться звернення, пов’язані з районним Держземагентством – присвоювання кадастрових номерів і реєстрація земельних ділянок, їхня нормативно-грошова оцінка та внесення в реєстр нерухомого майна, оформлення або вступ у спадок, оформлення права власності на житловий будинок або земельну ділянку, а також реєстрація договорів оренди та послуги паспортного столу.

– Ви говорили про запобiгання та усунення проявів корупції

– Корупція дійсно виключена. При оформленні заявки заявнику видається талончик із реєстраційним номером, телефоном та електронною адресою, за якими людина може довідатися про стан його справи або простежити її просування. А, взагалі, ситуації виникають різні. Наприклад, забираючи готові та в строк виконані документи, люди за звичкою часто запитують: «Скільки ми вам винні?»..

Робота, безумовно, нервова. Як відновлюєте нервові клітини?

– В обладміністрації нам влаштовують стресостійкі тренінги, де навчають поведінки в складних ситуаціях. Здорово допомагає розвіятися моє захоплення велосипедною їздою. Щодня намотую до 20 км. А взимку – тренажер.

Євген ЄВТУШЕНКО

Tags :

Немає коментарів

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *