Чи доставлятиме Укрпошта пресу в 2019-му році?

Передплатна кампанія на прийдешній рік завершується через декілька тижнів. Чи є якісь зміни в оформленні, чи доставлятиме пошта друковану пресу, яких заходів вживає для активізації передплати… Про це розповідає очільник компанії Ігор Смілянський.

– Для Укрпошти передплата періодичних друкованих видань є однією з важливих послуг, для сільських відділень компанії – однією з пріоритетних, адже доставка друкованих видань сприяє одержанню громадянами актуальної інформації,- впевнений очільник Укрпошти.

– Ми налаштовані максимально зберегти обсяги передплати 2018-го року. Наразі за каталогом видань «Преса поштою» та обласними каталогами місцевих видань можна оформити передплату на понад 3 тис. найменувань вітчизняних періодичних видань, зокрема 1,6 тис. загальноукраїнських і майже стільки ж місцевих.

– Яких заходів вживає Укрпошта для активізації передплатної кампанії?

– Ринок друкованих видань впродовж останніх років, як у Європі, так і в Україні зменшується. Проте, за результатами передплатних кампаній минулих періодів, намагаємось мінімізувати ці прояви. Ставимо завдання втримати позиції, зберегти передплатників.

Мотивуємо наших працівників активніше працювати в даному напрямку. На сьогодні оператори та листоноші Укрпошти отримують уже 10% від суми доходу за послугу з приймання передплати.

– Останнім часом були нарікання від читачів на невчасну доставку друкованих видань, із чим це пов’язано?

– У деяких, особливо малих населених пунктах Укрпошта змінила (зменшила) частоту доставки, тобто мешканці таких сіл чи селищ, які звикли отримувати пошту, наприклад 3 рази на тиждень, отримують двічі. Це відбулось у тих населених пунктах, де фіксуємо значне зменшення обсягів послуг. У такому випадку розповсюджувана теза про «постійні затримки» не є вірною, пошта доставляється згідно з нормативами доставки, які можуть змінюватися залежно від збільшення/зменшення обсягів послуг.

У випадку закриття відділення зв’язку, доставну дільницю, яку воно обслуговувало (певну, закріплену за ним, територію) приєднують до іншого відділення. Тобто конкретний населений пункт та його мешканці як обслуговувались, так і продовжують обслуговуватися Укрпоштою.

Загальна кількість відділень зв’язку є динамічною, може змінюватись (як збільшуватись, так і зменшуватись), проте національний поштовий оператор забезпечує покриття послугами всієї території країни. Спектр послуг не змінюється, охоплення місцевих мешканців послугами, як і раніше, складає 100%.

Тому всі охочі отримувати вітчизняну чи зарубіжну періодику, як завжди, можуть оформити передплату в поштових відділеннях зв’язку та через листонош.

Жодних змін у процедурі оформлення передплати не відбулось, поштові відділення та листоноші працюють у штатному режимі, у містах і селах Укрпошта доставлятиме газети й журнали, як і раніше.

Зобов’язання перед мешканцями населеного пункту щодо доставки пенсій, соціальних допомог, періодичних друкованих видань, продажу товарів, приймання платежів листоношами виконуються.

На жаль, деякі газети розповсюджують неправдиву інформацію про закриття Укрпошти, недоставку періодики тощо. Такий інформаційний «супровід» негативно впливає на обсяги передплатних видань. Складно пропонувати клієнтові оформити передплату на видання, якщо в ньому написано, що доставки не буде. Хотів би попросити видавців більш відповідально підходити до подібних матеріалів, не шкодити власному бізнесу.

Прес-служба Укрпошти (друкується зі скороченнями)

Нагадуємо: передплатний iндекс газети «Твiй рiдний край» 86600

Немає коментарів

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *