Нові знання для Нової школи

18 жовтня 2017 року Губиниська ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 гостинно відчинила двері для заступників директорів з НМР Новомосковського району для участі в районному семінарі у формі методичної квест-студії «Внутрішньошкільний моніторинг як інноваційний інструментарій в управлінні НВП в умовах Нової української школи». Семінар мав на меті ознайомити з механізмом організації моніторингових досліджень в освітньому процесі та забезпечити обмін досвідом із їх запровадження.

Заступник директора Губиниської ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 Надія Конюхова майстерно вела всіх заступників Новомосковського району до вершини їх бажаних очікувань через теоретичний, практичний і творчо-презентаційний блоки, під час яких учасники семінару здобували нові знання, набували досвіду та самореалізовувалися. У формі мультимедійної презентації Надія Олександрівна розповіла про теоретичні засади та технологію організації моніторингових досліджень, спонукала учасників семінару розібратися в тотожності понять «моніторинг» та «модернізований контроль». Учасники квест-студії засвоїли, що шлях до ефективного управління лежить через одну зі складових освітньої системи закладу – моніторинг, але це відбувається за умови прийняття управлінських рішень за результатами моніторингових досліджень, це дасть керівнику мати уявлення про реальний стан освітньої системи закладу, відстежити не лише реальні результати навчального процесу, а й дізнатися, як ці результати оцінюються учнями, учителями, батьками, громадськістю.

Цікавим виявилось завдання , де завучі на картках-промінчиках (як символу світла їхніх знань про моніторинг) записували та озвучували свої асоціації з поняттям «моніторинг», демонструючи високий рівень асоціативного мислення та виявляючи винахідливість, адже інформаційні картки у студії – їхні помічники для вираження асоціацій.

Розвитку критичного мислення заступників послугувала творча вправа «Ваша точка зору»: учасники семінару активно включалися в обговорення істинності тверджень на процес моніторингових досліджень.

Плідною та конструктивною стала робота в групах «редактори», «аналітики» та «експерти», адже заступники продемонстрували високий рівень роботи в команді та забезпечили обмін досвідом із запровадження моніторингових досліджень в організації освітнього процесу кожного закладу Новомосковського району.

А методична служба закладу презентувала свій досвід роботи через відео-кліпи, презентації та портфоліо методичного об’єднання вчителів природничо-математичного напрямку в рубриці «Система моніторингових досліджень – інструмент в діяльності шкільних методичних об’єднань». Сподіваємось, досвід школи став корисним для учасників семінару, сприяв підвищенню рівня їхньої методологічної та соціологічної культури.

Методична квест-студія виявилася справжньою енциклопедією знань. Унаочнене завдання з інформаційними картками-визначеннями понять «моніторинг», які було зібрано з різних науково-обґрунтованих джерел інформації, дали учасникам семінару розширити та поглибити знання про внутрішньошкільний моніторинг у системі роботи навчального закладу, забезпечити конструктивне творче спілкування.

Закріпити позитивний настрій учасників семінару допомогла вправа «Усмішка по колу» та презентація кодексу честі заступника, одним із пунктів якого є думка, що «заступник живе доти, поки навчається сам, а коли він перестає навчатися, в ньому вмирає керівник». Сподіваємося, що таке конструктивне спілкування заохочуватиме заступників району до інноваційних змін в умовах функціонування Нової української школи.

Заступник директора Губиниської ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 Надія КОНЮХОВА

Немає коментарів

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *