Недепутатські питання нардепу Вадиму Нестеренку

У минулий вівторок народний депутат Вадим Нестеренко скликав чергову прес-конференцію для новомосковських ЗМІ, щоб відповісти на питання городян, що накопичилися за останній час. Це одна з форм звіту народного депутата перед виборцями. Обсяг інформації був настільки великим, що бесіда з журналістами, які зібрали й озвучували питання городян, зайняла не менше години.

Насамперед, Вадим Нестеренко підкреслив, що переважна більшість із цих питань повинні бути адресовані місцевим органам влади, що він і зробив, відвідавши напередодні засідання виконкому й давши доручення чиновникам підготувати вичерпні відповіді.

«Я далекий від думки ухилятися від поточних проблем міста, — заявив нардеп. — Однак основним своїм завданням, як народного депутата від 38 округу, крім, зрозуміло, законотворчої діяльності, вважаю консолідацію коштів із бюджетів різних рівнів, від державного до місцевого, для розвитку міської комунальної інфраструктури. Отримані мною відповіді спробую викласти коротко, щоби залишився час на запитання присутніх журналістів».

Про міський бюджет

Видаткова частина бюджету становить приблизно 220 млн грн, 170–180 (залежно від року) припадає на захищені статті — зарплати працівникам бюджетної сфери, забезпечення роботи медичних установ. На поточні потреби та розвиток міста залишається лише 40–50 млн, що для такого міста як Новомосковськ до образливого мало. Саме тому так важливо залучати в місто фінансування з бюджетів інших рівнів, що народний депутат успішно робить протягом усіх останніх років.

Тарифи на воду

З цього питання були проведені громадські слухання за участю всіх зацікавлених городян. Однак безпосередньо міська влада тарифи регулювати не має права, їх розглядає та затверджує держкомісія з тарифного регулювання — НКРЕ. Щоби не повторилася літня НС з обмеженням водопостачання, новим керівництвом міськводоканалу проводиться робота у двох напрямах: зменшення власних витрат і збільшення зборів абонплати. Насьогодні заборгованість населення, здебільшого багатоквартирних будинків, становить приблизно 7 млн грн. Для порівняння, наші тарифи трохи нижчі ніж у Синельниковому та Павлограді, але вищі, ніж у Дніпрі.

Чи є в місті програма з підвищення енергоефективності?

Повноцінної програми, як повідомили в мерії, поки немає, але її розробка доручена профільному заступнику міського голови Костянтину Морозову, який найближчим часом обіцяє надати проект такого документа для загального обговорення.

Субсидії

Складність у тому, що держава поки не затвердила остаточної ціни на газ. Уряд бореться зі МВФ щодо цього питання, результат, швидше за все, буде до кінця вересня. Механізм розподілу субсидій змінювався вже кілька разів протягом року. Коли він буде остаточно визначений, я повідомлю вам.

Капітальний ремонт старих будинків і міждворових проїздів

 Ці роботи ведуться, але недостатньо інтенсивно. Грошей у міському бюджеті не вистачає, зокрема й через заборгованість мешканців за комунальні послуги. Іноді створюється враження, що мешканці приватного сектора заслуговують більшої уваги з боку міської влади, ніж мешканці багатоповерхівок.

Транспорт

Як і всюди, міською владою проводиться конкурс серед перевізників. Проблема в тому, що, як мені доповіли, вибирати власне немає з кого. Користуючись нагодою звертаюся до всіх зацікавлених автотранспортних організацій і закликаю брати участь у тендері. Усі заявки будуть розглянуті.

МАФи

Проблема дійсно існує. Наприклад, багато забудовників виходять за межі відведених земельних ділянок. Однак потрібно взяти до уваги й те, що кожна така точка забезпечує в середньому близько п’яти робочих місць. Якщо помножити цю цифру на загальну кількість МАФів у Новомосковську, вийде приблизно 600 робочих місць, майже половина нинішнього персоналу такого містоутворюючого підприємства як трубний завод. Крім того, дрібні підприємці забезпечують конкуренцію великим торговельним мережам, збиваючи роздрібні ціни. Отже, питання про МАФи — палиця з двома кінцями. Тут у кожному конкретному випадку потрібно шукати компроміс, щоби врахувати інтереси всіх городян.

І знову про тарифи та відповідальність комунальників

Коли піднімається це питання, у підприємств ЖКГ є свій залізний аргумент. Через заборгованість населення вони не в змозі знижувати тарифи, а також у повному обсязі виконувати свої зобов’язання перед абонентами. Якщо ж говорити про механізми накладання стягнень на ці роботи, то адміністративну відповідальність вони несуть перед міською владою. Кримінальні ж порушення — у зоні відповідальності поліції та прокуратури.

Андрій ШЕСТЕРНЬОВ

Відповіді депутата на інші поставлені запитання, зокрема, про очікування щодо опалювального сезону, читайте в наступних номерах нашої газети.

Немає коментарів

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *