• євробачення

Відгуляли Євробачення

Цього року Україна вже вдруге приймала в себе відомий пісенний конкурс. Не обійшлося без курйозів, які легко (а комусь і вигідно та приємно) перетворити на справжні скандали. Проте слід пам’ятати, що Євробачення – це, перш за все музичний конкурс, свято, привід запросити до України іноземних гостей і показати свою батьківщину такою, якої самі хочемо її бачити, відкрити для європейців новий туристичний маршрут.

А що ми знаємо про сам конкурс?

  1. Раніше доволі «суворих» правил щодо віку не існувало. Це дало можливість юній тринадцятирічній бельгійці Сандрі Кім здобути перемогу у 1986 році. Наразі брати участь у конкурсі можна лише з 16 років.
  2. Справжнім рекордсменом з перемог є Ірландія – за весь час почесне перше місце учасники з цієї країни посіли аж 7 разів! Швеція теж не відстає – на рахунку шведських виконавців 6 перемог.
  3. Незважаючи на популярність конкурсу, Євробачення ніколи не вважалося безперечним квитком до олімпу слави. Проте є приклади музикантів, які стали справжніми зірками у своїх країнах чи в усьому світі, розпочинаючи свій шлях саме з Євробачення, і необов’язково з призових місць. Серед таких: Селін Діон, гурти ABBA та Brainstorm, дует Secret Garden, Лара Фабіан та інші.
  1. Мало хто знає, що до 1999 року виконання пісні повинно було бути виключно державною мовою. Сьогодні ж пісня державною мовою – це, скоріш, оригінально та нерідко є певним викликом артиста міжнародній спільноті. А більшість учасників усе частіше обирають інтернаціональну англійську. 26 разів перемагали пісні, які звучали саме цією мовою. Французька є другою за популярністю – всього 14 перших місць. Ще по три перемоги здобули пісні, які звучали івритом та голландською.
  2. Сцена «Євробачення-2017» має жіночий дизайн. Кожного року на «Євробаченні» чергується чоловічий дизайн сцени із жіночим, і це є однією з неголосних традицій конкурсу.

Так, у минулому 2016 році у Стокгольмі сцена мала чоловічий дизайн: це були прямокутники, жорсткі лінії. Цього року жіночий дизайн, який огинається. Сцена символізує природу, де не знайдеш правильних ліній. Ця фігура м’яка, не має жодного гострого кутика.

  1. Символом Євробачення-2017 стало традиційне українське намисто, яке є не лише давньою прикрасою, а й завжди вважалося оберегом. Його дизайн із різноманітними намистинами, кожна з яких унікальна, підтримує сенс цьогорічного гасла – «Celebrate Diversity», тобто «Шануймо різноманіття».
  2. В Київ на міжнародний пісенний конкурс Євробачення-2017 приїхало близько 60 тис. туристів, із яких близько 20 тис. іноземців і 40 тис. внутрішніх туристів. Найбільше іноземців приїхало на Євробачення з Великобританії та Німеччини.
  3. За даними безлічі інтерв’ю та опитувань іноземні туристи оцінюють рівень проведення київського Євробачення оптимістичніше за самих господарів свята. Європейці зазначають, що Київ вразив їх як сучасне стильне місто, з цікавою архітектурою, дуже привітними людьми, смачною їжею та дивовижно низькими цінами. Багато туристів зізнаються, що візит до України перевершив їхні очікування та зруйнував старий західний стереотип про «Східну Європу» як про понуре, сіре та холодне місце.

Tags :

Немає коментарів

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *