Великодній скандал

У соціальній мережі Instagram напередодні Великодня була розміщена реклама пасок, нібито від «Київхліба», з еротичним підтекстом. На одному з фото були зображені оголені жіночі груди, замасковані за допомогою кулінарної присипки, а на інших – також напівоголені дівчата разом із хлібобулочними виробами. Після хвилі обурених коментарів реклама зникла. А представники «Київхліба» написали, що мовляв, реклама не їхня, що це підступи конкурентів, що «Київхліб» – солідна компанія, тому їй хтось хоче просто насолити.

– Я й сама обурена такою провокацією. Хліб не може бути об’єктом для сексуальної реклами. Для нас такий метод є неприйнятним – прокоментувала ситуацію менеджер зі зв’язків з громадськістю «Київхліба» Тетяна Хауха.

Ганна ЛИСЕНКО

Немає коментарів

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *