Аграрні подвиги нащадків рабині Ізаури

Бразилія займає 47% усієї землі в Південній Америці та є одним із провідних гравців на світовому ринку сільськогосподарської продукції. Пропонуємо вам декілька цікавих фактів про сільське господарство цієї країни.

Соя – топ-культура Бразилії, її експорт постійно зростає, проте варто зазначити, що зараз 96% сої в цій країні – це ГМ-різновиди. Експерти пророкують світле майбутнє бразильським соєвим бобам, адже все більше фермерів обирає цю вигідну культуру замість кукурудзи. З іншого боку, сільськогосподарські угіддя (здебільшого під сою) стали причиною 25-35% збезлісення.  Масове знищення лісів призвело до введення «Соєвого мораторію», що забороняє вирубку лісів під соєві поля.

Для величезних обсягів експортованого продовольства в Бразилії вкрай не вистачало інфраструктури. Був час, коли не вистачало навіть силосів: великі гори зерна лежали просто неба на землі. Після того, як у 2013-му році трапилась неприємна історія бразильський уряд почав уділяти більше уваги інфраструктурі. Історія булла наступна:  найбільший соєвий трейдер у Китаї відмінив замовлення на 12 млн тонн сої через затримки її поставок до порту. Такий сумний досвід вмотивував уряд на формування нових залізничних концесій.

Бразилія також є одним із головних експортерів курятини та яловичини. Прийшли до цього також завдяки сої. Коли соєві боби впали в ціні, бразильські фермери вирішили не витрачатися на транспортування досить важкого вантажу, і почали кормити соєю курчат. У результаті в Бразилії стрімко розвинулося птахівництво, а країна потрапила до лідерів-експортерів курятини, охопивши 40% глобальної торгівлі цим продуктом.

Звісно, не можна промовчати про таку тему як цукрова тростина. Не зважаючи на те, що Бразилія є одним із найбільших виробників та експортерів рафінованого тростинного цукру, індустрія цієї культури тут зараз переживає кризу та занепадає.

Бразильські заводи досі не можуть оклигатися від падіння цін на цукор, яке сталося ще в 2011-му році. Навіть переробка тростини на етанол не дозволяє впоратися з кризою, оскільки попит на це паливо також не дуже великий.

Тетяна СОКОЛОВА

Немає коментарів

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *